måndag, februari 13, 2012

Opti Light Essential 6 serum-Exuviance

Exuviance - OptiLight Essential 6 Serum
Exuviance - OptiLight Essential 6 Serum är en riktig bleknings välsignelse för alla som längtar efter en mer balanserad, även tonad hy.
När jag var gravid fick jag en del pigmentfläckar (bla överläppen) vilket inte ser så kul ut, speciellt inte när man är solbränd. Jag har använt serumet i 5 månader och nu är pigmentfläckarna obefintliga.
Så om du inte känner för laser, prova detta!
Bild: Exuviance

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Har EN störig fläck som kommer fram när jag är solbränd så eftersom att vi bor i Sverige har jag den ca en vecka om året ;-)
    Bitter på vinterväder? Nädå!

    Ha en fin alla hjärtansdag!

    SvaraRadera
  2. Jag får också såna där fläckar, särskilt när jag är i solen. Pannan blir extra brun liksom... inte så läckert. Jag har avänt Excuviance produkter för ganska många år sen, denna skulle nog vara nåt för mig. Tack för tipset! Hoppas ni har en fin hjärtans dag! Kram Linda
    Ps. vår verkar sluta med kräksjuka... :(

    SvaraRadera