söndag, februari 12, 2012

Maison Belle

Jag har spanat på Isabellas Smiths rengöringsserie Maison Belle ett tag. Dels för att de är miljövänliga, men om jag ska vara helt ärlig mest för att jag blev småkär i flaskorna med de fina etiketterna på. Jag kom in på alltochelleringet.blogspot.com och hittade omdöme på en del av produkterna. Fasiken vilken bra grej att göra!

Så nu är följande produkter hem till mig:
Beställt från:www.magasinkrantz.se


Natural Born
Rengöringsspray som kan användas på de flesta underlag
Maison Belle Badrum
Rengöringsspray speciellt utvecklat för badutrymmen.



Maison All Purpose
Allrengöringsmedel




2 kommentarer:

  1. Jag förstår.. intrycket är ju att det "kommer från "Apoteket".. trots många.. så har dom ett grundmurat rykte.. "hälsosamt".. oskadlighetsprovat.. mm av tester som hör vår tid till..


    RonPer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gullig du är som länkar till mig, vad glad jag blir :) Du kommer inte bli besviken på produkterna, jag lovar! Kram Linda

      Radera